100 år i 2024

Den 13. juni 1924 ble Oslo Golfklubb stiftet og jubilanten fyller 100 år i 2024. Det skal feires så det monner med aktiviteter for alle. De fleste av aktivitetene er samlet i jubileumsuken, nærmere bestemt fra lørdag 8. til søndag 16. juni. Mer informasjon finner du nedenfor. Alt er ikke klart p.t. og siden vil oppdateres etter hvert som detaljer blir spikret.

Jubileumspakke
Vi har laget er "jubileumspakke" for salg bestående av en pique og en greengaffel av god kvalitet, begge med 100-års logoen. Pris kun kr 300,-. Kan kjøpes via "påmelding" i GolfBox, likt som om du meldte deg på en turnering.
Klikk her for mer informasjon og for å kjøpe pakken

Dette skjer i jubileumsåret

8. juni 2024

Bogstad Masters Finalen

Medlemmer som har vunnet èn 18 eller flere hulls konkurranse på Bogstad i 2023 kvalifiserer seg til Bogstad Masters finalen som spilles i jubileumsuken lørdag 8. juni. Klikk deg videre for å se hvem som har kvalifisert seg.

9. juni 2024

Sarah og Carl’s Cup & Anthony’s Minipokal

Sarah og Carl’s Cup & Anthony’s Minipokal har lange tradisjoner i klubben og er antagelig Europas største åpne juniorturnering for spillere fra ett til 19 år. Turneringen spilles på Bogstad for 38. gang søndag 9. juni.

10. 11. og 12. juni 2024

Jubileumsrunder: damer, herrer og senior herrer

Alle våre sosiale spillegrupper får hver sin dag til å arrangere en jubileumsrunde. Damene på mandag, herrene på tirsdag og senior herrene på onsdag. Det jobbes nå i alle gruppene med planlegging av "sin dag". Oppdatert informasjon legges ut løpende.

13. juni 2024

Offisiell markering

«Bursdagen» vår skal markeres. Vi har lagt opp til to arrangementer denne dagen. Kl. 13.00 inviteres det offisielle Norge. Invitasjoner sendes fortløpende.
Kl. 18.00 inviteres klubbens medlemmer til å markere stiftelsesdagen. Det blir mingling, mimring og lett servering.

14. juni 2024

Veldedighetsturnering

Klubben ønsker at en av jubileumsaktivitetene tjener et godt formål og stiller banen gratis til disposisjon til inntekt for Aktiv mot kreft. Det arrangeres en veldedighetsturnering med shotgun-start kl. 10.00. Kjente deltagere er Casper Ruud, Jon Almaas, Nicolay Ramm, mfl. Etter spill blir det servering, auksjon av flotte objekter og opplevelser, samt premieutdeling med et velfylt premiebord.

15. juni 2024

Klubbmesterskapet i putting

Lørdag 15. juni skal klubbens beste putter kåres. Konkurransen starter med 18 hulls kvalifisering kl. 12.00 på treningsområdet «Stephens Corner». Finalen spilles på greenene ved klubbhuset kl. 16.00.

15. juni 2024

Festaften

Den store festaften arrangeres lørdag 15. juni.
Det blir deilig fingermat, forfriskende drikke, DJ og sist, men ikke minst levende musikk som tar oss gjennom tiden fra klubbens stiftelsesår og frem til i dag.
En konferansier vil lede oss gjennom kvelden på en måte som garantert vil sørge for god stemning.

16. juni 2024

Jubileumsturnering

Søndag 16. juni skal det spilles Jubileumsturnering fordelt på to shotgun-starter; kl. 10.00 og kl. 15.00. Det spilles to-manns scramble. Du kan melde deg på med valgt partner, ellers blir det med trukken partner. I Jubileumsturneringene står det sosiale i fokus. Maks deltagere er 100 spillere.

31. august 2024

Skrur tiden 100 år tilbake

Som en del av 100 års jubileet blir 31. august 2024 en dag for historiebøkene. Vi skrur tiden 100 år tilbake og feirer oss selv og golfen i «good old fashion style». Vi skal skrive historie ved å arrangere det første Åpne Norsk mesterskap i Hickorygolf med de beste norske og utenlandske hickoryspillere til start. Det blir en fullspekket dag med historiske opplevelser og festmiddag.

100 års nyheter

Andre happenings jubileumsåret

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare.

Bogstad Masters

Mer informasjon