Nå kan du kjøpe klubbens jubileumspakke!

I forbindelse med klubbens 100-års jubileum i år har vi laget en «Jubileumspakke» som alle medlemmer kan kjøpe.

Jubileumspakken er rimelig, kun kr 300,-, og består av en flott pique av merke Adidas hvor klubbens flotte 100-års logo er brodert på. Skjorten er en klassisk og pen golfpique som kan fås i flere farger;

• Damer: Hvit, lyseblå og rosa
  • Herrer: Hvit, lyseblå og navy (mørk blå)

I tillegg inkluderer jubileumspakken en fin greengaffel i tre forskjellige farger (hvit, blå og oransje), med jubileumslogo. Denne greengaffelen håper klubben at mange medlemmer vil bruke flittig gjennom golfsesongen.

Prøv før du kjøper!

Piqueskjortene henger på et stativ utenfor administrasjonen for prøving av størrelse, føle kvalitet og for å se fargene før bestilling. Bestilling er bindende og bestilt jubileumspakke kan ikke returneres eller byttes.

Kun én pakke per medlem

Det er kun anledning til å kjøpe én pakke per medlem, men det er mulig å bestille flere piqueskjorter og/eller greengafler. Pris per ekstra pique er kr 300,- og pris per ekstra greengaffel er kr 200,-.
NB! Ved kjøp av flere enn én ekstra pique/greengaffel må bestilling sendes til post@oslogk.no

Bestill pakken i GolfBox - kun én pakke per medlem

Bestilling og betaling skjer på samme måte som påmelding til turnering i GolfBox. NB! ved bestilling svar kun "Ja" på det du skal bestille😉
KLIKK HER FOR Å KJØPE JUBILEUMSPAKKEN

Levering av bestilling

Varene leveres til klubben like etter påske. Alle som har kjøpt jubileumspakken, pique eller greengaffel vi få beskjed per e-post når det kan hentes i administrasjonen.

Ekstrabestilling

Dersom du ønsker å kjøpe en pique eller greengaffel ekstra er det mulig, men da MÅ linken nedenfor benyttes:
KLIKK HER FOR Å BESTILLE EKSTRA

Klubben selger jubileumspakken og ekstra pique/greengaffel så langt lagerbeholdningen rekker.