Festaften 🌟🎈

LÞrdag 15. juni har vi gleden av Ä invitere medlemmer med fÞlge til en festaften fylt med glede og moro! Komiker og konferansier Rasmus Wold vil lede oss gjennom kvelden pÄ en mÄte som garantert vil sÞrge for god stemning.

Per 2. juni er det i overkant av 220 pÄmeldte gjester, men klubben Þnsker flere hjertelig velkommen!

Festen vil finne sted fra kl. 18.00 og vare til langt pÄ natt. Det blir deilig fingermat, forfriskende drikke, DJ og sist, men ikke minst levende musikk som tar oss gjennom tiden fra klubbens stiftelsesÄr og frem til i dag.

DJ Dan Bravo
‍
Dan Bravo er en av Norges mest ettertraktede DJs. Han gjennomfĂžrer over 150 jobber i året, og har med det blitt et navn de fleste kjenner til både i Norge og rundt omkring i verden. I tillegg til en velkjent DJ-karriere er Dan Bravo også artist​/​produsent som har gått viralt på Spotify flere ganger og har nådd hele veien opp til “Topp20” i verden.»

‍20-30 Ă„rene med Swing'it
Swing’it er en fortelling om en gjeng med unge herremenn som digger 1920-tallets glade dager. Bandet har siden sin opprinnelse utviklet seg til Ă„ bli en av de mest suksessfulle tradjazz-bandene i Norge og Europa. Bandet tar publikum med pĂ„ en reise 100 Ă„r tilbake i tid og over Atlanterhavet til 1920-tallets New Orleans. De presenterer den tradisjonelle jazzen som den egentlig var, nemlig festmusikk, mikser det med poppete arrangementer og et fantastisk liveshow som resulterer i en unik atmosfĂŠre.

50-60 Ă„rene med Richard Bowers m/band
Richard er en entertainer med over 30 Ärs erfaring med en rekke show utenlands og nÄ de siste Ärene her i Norge. Richard leverer en klassisk og sofistikert opptredenen som sender deg i en tidsmaskin tilbake til glanstidene med Frank Sinatra, Dean Martin og Sammy Davies jr.

80-2010 Ärene: Pernille Øiestad og Kim Rune Haugen med band og blÄserekke
Pernille Øiestad og Kim Rune Haugen skaper uforglemmelige musikalske opplevelser sammen med sitt talentfulle backingband og blĂ„serekke. De er kjent for sine kraftfulle stemmer, rĂ„ energi og har spesialisert seg pĂ„ moderne versjoner av fengende lĂ„ter fra de siste fire tiĂ„r. Deres backingband bestĂ„r av noen av Norges mest erfarne musikere som garantert fĂ„r fart pĂ„ dansefoten 💃

Festen er for medlemmer med fÞlge og prisen per person er kr 750,-. Dette inkluderer aperitiff og fingermat. Øvrig drikke dekkes av gjestene.

Det er pÄmelding i GolfBox. Aldersgrense er 18 Är.

Klubben ser frem til Ă„ feire sammen med dere og skape uforglemmelige minner.

Klikk her for pĂ„melding i GolfBox‍