Treningsområder

Driving range

Driving rangen til Oslo Golfklubb har 19 matter fordelt på to nivåer. Rangen er åpen for alle. Den totale lengden er på 200 meter noe som betyr at golfere med de lengste slagene må la driveren bli i bagen.

Rangen er åpen alle dager i golfsesongen.

Les mer om driving rangen her

Stephens Corner

Treningsfeltet består av to puttinggreener mellom hull 1 og 3. Her er det ordinært greengress som kan benyttes til putting, pitching, chipping og slag ut av bunker. Treningsfeltet er åpent for medlemmer, medlems gjest, støttemedlemmer og greenfeespillere.
Stephens Corner åpner på våren ved baneåpning. På lik linje stenger treningsområdet medio oktober når golfsesongen er over.

Suzanns Corner

Treningsfeltet ligger mellom hull 4 og 15. Det er utslag fra kunstgress og/eller naturgress mot green på avstander fra 25 til 80 meters lengde.
Suzanns Corner åpner på våren ved baneåpning. På lik linje stenger treningsområdet medio oktober når golfsesongen er over.

Kunstgresset

På kunstgressgreenen kan alle som ønsker trene på putting.
Klubbens juniorer benytter greenen til trening og lek.
Her kan de ivrigste golferne putte om våren så snart snøen har smeltet.

Treningslokalet

Treningslokalet finner du i bygningen som ligger like bak utslagsmattene på driving rangen.
Her er det en stor puttinggreen som gjør det mulig å øve på putting fra en avstand på opptil 20 meter. Det er også seks slagmatter til nett.
Lokalet er åpent for klubbens medlemmer og støttemedlemmer.
Lokalet er åpent fra medio oktober til primo mai hvert år.
Klikk for å se åpningstidene i Treningslokalet