Selskapslokale

I Klubbhuset er det flotte selskapslokaler som egner seg svært godt til alle typer arrangementer: selskaper, møter, konferanser, workshops, julebord, bryllup, konfirmasjoner og minnesamvær.

På forsiden av klubbhuset har lokalene utgang til en stor og flott terrasse med utsikt over golfbanen og Bogstadvannet.  Inne er det en lun og hyggelig atmosfære med peis, bar og moderne møbler.

Det er mulig å leie hele overetasjen i klubbhuset. med plass til ca. 120 gjester. Dette gjelder hovedsakelig i vinterhalvåret når golfbanen er stengt, men forespør gjerne om mulighetene også i sommerhalvåret.

Det er tilgang på topp moderne lydanlegg, projektor og skjermer.

Selskapslokale 60-70 gjester

Ved hjelp av en stor skyvedør i overetasjen i klubbhuset dannes et privat lokale som kan leies sommer som vinter. Lokalet har sitteplasser til ca. 60-70 personer. Det er både egen inngang fra parkeringsplassen og egen utgang til en privat del av terrassen. Med tilhørende garderobe og toalettfasiliteter er alt lagt til rette for møter, konferanser, minnestunder eller feiring av bryllup, jubileer og dåp.

Enkel adkomst og gratis parkering

Det er enkel adkomst til Spiseriet fra parkeringsplassen, også for rullestolbrukere. Parkeringsplassen ligger like foran inngangen til klubbhuset og parkering er gratis.

Booking selskapslokale

For mer informasjon og booking ta gjerne kontakt.

Epost logo
spiseriet@oslogk.no