Pro Shop

Pro Shop er et knutepunkt for alle golfere som besøker golfbanen på Bogstad. Jayne og Stephen Newey er, med sine 40 år i shoppen, en institusjon i klubben. Sammen driver de Pro Shop med sønnen Anthony. Deres erfaring, kunnskap og enestående service kan du nyte godt av uavhengig om du skal kjøpe, leie eller tilpasse golfutstyr. Hos The Newey's er det alltid en hyggelig atmosfære og du vil alltid få svar på det du lurer på innen golf.

Åpningstider

Klikk for åpningstider

Leie av utstyr

• Golfsett, kr 350,-
  • Golftralle 2 hjul, kr 50,-
  • Golftralle 3 hjul, kr 70,-
  • Elektrisk golftralle, kr 150,-
  • Golfbil, kr 300,- (medlemmer), kr 450,- (greenfeespillere). Leie av golfbil krever legeerklæring (gjelder både medlemmer og gjester).

Instruks for golfbil på banen

Rangeballer

Pris for én bøtte baller er kr 30,-. Ballene kan betales med kredittkort på ballmaskinen eller med klippekort som fås kjøpt i Pro Shop. Klippekort kan fylles med følgende beløp:

• 10 bøtter med baller, kr 300,-
  • 25 bøtter med baller, kr 600,-

Alle prisene over gjelder for 2024.

Club fitting

Club fitting eller kølletilpassing er viktig for å bli en bedre golfer, også for deg som er nybegynner! Ved kjøp av nye køller tilbyr Pro Shop GRATIS kølletilpasning på utstyr fra blant andre Callaway, Titleist og Taylor Made.
Er du usikker på om de køllene du allerede har er riktigefor deg? Bestill en time med Stephen og la han gi deg en faglig vurdering.

Skifte grep - gjøres på kun én dag

Å vaske grepene kan være som å få nye golfkøller. Så før du bestemmer deg for å bytte grep bør det prøves. Men når det ikke er nok, bør du skifte dem ut. Ferske grep føles litt mer klebrige og lar deg holde løsere i køllen. Pro Shop sørger for at du får riktig grep med riktig greptykkelse. Det har stor betydning for svingen din. Å skifte grep på én kølle kan Stephen gjøre mens du venter. Ønsker du å fornye hele køllesettet tar det vanligvis en dag.

Vedlikehold - spikes og grep

Spikes eller knotter, som de også kalles, slites raskt og kan falle av skoen. Disse er viktige for at du skal beholde balansen gjennom hele svingen, spesielt hvis det er vått. Pro Shop fører alle typer spikes til alle typer sko. Stephen fikser vanligvis skoen mens du venter.

E-post: snewey@online.no
Tlf. 22505492 eller 92023450