Trenings- og styrkerom

I underetasjen i klubbhuset ligger treningsrommet. Treningsrommet er åpent for alle, medlemmer og ikke-medlemmer. Her er det vekter, tredemøller, treningssykkel, matter og flere apparater for å trene styrke, utholdenhet og basisferdigheter. Det er ingen reservasjon av treningstid. Aldersgrensen er 15 år.

Priser

• Vinterabonnement fra 23. oktober til 30. april: kr 1800,-
  • Månedsabonnement: kr 350,-

Abonnenter får utdelte et nøkkelkort som gir adgang til trenings- og styrkerommet i åpningstiden. Nøkkelkort fås ved henvendelse i Administrasjonen. Administrasjonen er åpen på hverdager kl. 08.00-17.00.

Åpningstider

Klikk for åpningstider

Lær å trene riktig og effektivt med personlig trener (PT)

Marie Nilsen

Abonnenter i treningsrommet kan benytte seg av tjenestene til Marie Nilsen.

Marie er medlem i klubben og tilbyr abonnenter PT-timer. Med en personlig trener på laget lærer du å trene riktig og effektivt. Marie vil kartlegge ditt utgangspunkt, og med vekt på dine ønsker og behov, legge en skreddersydd treningsplan for å hjelpe deg på veien mot dine treningsmål. Marie tilbyr:

• Styrkeprogram tilpasset den enkelte
  • Program for å øke kondisjon
  • Styrketrening i grupper (maks fire personer)

For mer informasjon kan Marie kontaktes direkte. Hun vil også oppgi priser og inngå timeavtale på forespørsel. Marie nås på mobil 982 57 658 eller pt.marienilsen@yahoo.no

Bestill abonnement

For mer informasjon og bestilling av abonnement benytt:

Epost logo
vik@oslogk.no