Betingelser ved forhåndsreservasjon av greenfee

Bookingbildet på Bogstad blir raskt fylt opp. Klubben skal ha plass til medlemmer, medlemsgjest, samarbeidspartnere og greenfeespillere.

For å gi greenfeespillere en mulighet til å planlegge spill på Bogstad tidligere enn tre (3) dager før spill har klubben to (2) tilgjengelige flighter (max. 8 personer) per dag som kan forhåndsreserveres. Det knytter seg noen bookingbetingelser ved benyttelse av denne muligheten.

Bestillingsregler

• Pris per spiller er kr 2400,- (2024-pris). Inkluderer baller på driving rangen, greengaffel og baneguide.
  • Kun skriftlig bestilling av starttid: aronsen@oslogk.no

Betalingsregler

• Ved bestilt starttid sendes faktura per e-post.
  • Betales ikke faktura innen oppgitt betalingsfrist slettes starttidsreservasjonen.

Avbestillingsregler

• Ved avbestilling tidligere enn én (1) måned før spill refunderes hele beløpet minus et behandlingsgebyr på kr 500,- (uavhengig av antall spillere).
  • Ved avbestilling tidligere enn én (1) uke før spill refunderes 50 prosent av greenfeebeløpet.
  • Ved avbestilling mindre enn én (1) uke før spill refunderes ikke innbetalt greenfee.