Ny daglig leder

Oslo Golfklubb styrker laget og har ansatt ny daglig leder. Bjørn Halvard Knappskog tiltrer stillingen 1. august 2024.

- Jeg gleder meg til å ta fatt på jobben i Oslo Golfklubb og sammen med teamet utvikle klubben videre, samtidig som vi tar vare på klubbens 100 års historie, sier Knappskog.

Sammen med klubbens ca. 30 hel- og deltidsansatte skal Knappskog forvalte og videreutvikle golfanlegget og klubben på Bogstad.

Vår nye daglig leder, som tiltrer stillingen 1. august, har en allsidig bakgrunn blant annet som CEO i Arbaflame AS. Han har en master fra Norges Handelshøyskole, har 7 i hcp og er lidenskapelig opptatt av golf. I tillegg er han verdensmester i monopol!

- Vi er veldig fornøyde med å ha ansatt Bjørn som daglig leder. Med han styrker vi laget med ny kompetanse, energi og kreativitet. Sammen med Niels Vik, vår nåværende daglig leder som fortsetter i en viktig rolle som medlemsansvarlig, sikrer vi kontinuitet samtidig som vi ruster oss for å løfte klubben videre, sier styreleder Christopher Raanaas.

For mer informasjon:
Christopher Raanaas