23/6/2026

Medlemsundersøkelse – første utsendelse

18. juni ble medlemsundersøkelsen sendt til 1/3 av medlemmene. De som ikke har svart, får en påminnelse i løpet av få dager.

Som tidligere år gjennomføres medlemsundersøkelsen i tre omganger i løpet av golfsesongen. Spørsmålene sendes til alle medlemmer over 15 år.

Alle som deltar i undersøkelsen, er med i trekningen av følgende premier, som kan benyttes i 2026 og 2027:

  • Gavekort i Spiseriet – kr 500
  • Gavekort i Spiseriet – kr 300
  • Gavekort i Pro Shop – kr 300

Litt om undersøkelsen

Golfspilleren i Sentrum (GIS) er et nettbasert verktøy for dialog og rapportering som måler tilfredshet og lojalitet blant klubbens medlemmer. Ambassadørscore beregnes som andelen positive ambassadører minus andelen negative ambassadører. Resultatene viser hvor stor andel av medlemmene som er lojale til klubben. Positive ambassadører er medlemmer som svarer 9 eller 10 på anbefalingsspørsmålet.

  • Negative: 0–6
  • Passive: 7–8
  • Positive: 9–10

Undersøkelsen gir også anledning til å komme med egne kommentarer og innspill, enten anonymt eller med navn.

Takk for at du tar deg tid til å svare. Dine tilbakemeldinger er verdifulle og hjelper oss i arbeidet med å utvikle og forbedre klubben.