Golfmarked søndag 28. april

Årets Golfmarked finner sted i Golfland søndag 28. april kl. 10.00-15.00. Lever inn golfutstyr du ønsker å bli kvitt.

Finn frem brukt golfutstyr som du ønsker å selge. Det meste av golfutstyr er interessant, men det er viktig at det ikke er for gammelt og dermed utgått på dato. Juniorsett, traller, bagger, reisetrekk, GPS klokker og lasermålere er eksempler på varer som er populære. Sko og klær som er brukt selger dessverre ikke så bra.

Innlevering

Klubbens trenere hjelper til med prissetting. Utstyret tas imot på trenerkontoret på hverdager mellom kl. 12.00-16.00. Følg skilting i klubbhuset.

For avtale om annet innleveringstidspunkt ta gjerne kontakt med Robin; tlf. 47346421, robin@oslogk.no

30 prosent av salgssummen går til juniorsatsingen i klubben. Resten går til selger. Utstyr som blir priset til kr 300,- eller lavere vil i sin helhet tilfalle junioravdelingen.

Det som ikke blir solgt, og som selger ikke ønsker returnert, kan klubben ta ansvar for å kaste.

Viktig bidrag til juniorsatsningen

Oslo Golfklubb har en stor satsing på unge golfere. Mye av driften dekkes av kursavgift og kontingenter. Inntekter fra Golfmarkedet bidrar til å holde treningsavgiften nede og rimelig spill på alderstilpasset bane.

Golfmarkedet er en sosial arena som bærer lovord om at en ny golfsesong snart er i gang. I tillegg til kjøp og salg blir det servering av vafler, kaker, pølser og kaffe 😊