Forhåndssalg medlems gjestebilletter

Vil du ta med deg en gjest på 9 eller 18-hulls spill i sommer til redusert pris? I år kan du bruke ni hulls billetter på mandager og fredager.

Som vanlig vil aktive medlemmer få mulighet til å kjøpe medlems gjestebilletter for inntil fire (4) 18-hulls runder til redusert pris. Av praktiske grunner vil det i år utstedes 9-hulls billetter. Bakgrunnen er at det i tillegg til fredager også skal være 9-hulls booking på mandager.

NB! Det er kun på mandager og fredager at det er mulig å booke kun ni hull. Det betyr også at det kun er på disse to dagene man kan benytte én 9-hulls billett som betaling for én 9-hulls runde. Skal det spilles 18 hull, uavhengig av dag, må to 9-hulls billetter registreres før spill.

Billettprisen under salget er kr 525,- for en 9-hulls runde noe som tilsvarer kr 1050 for 18-hulls runde. Ordinær pris når salget er over er kr 650,-/1300,- for henholdsvis 9/18-hulls spill.

Det er kun billetter til medlems gjest over 19 år som selges under forhåndssalget. (Vi kan legge til at greenfeeprisen for spiller fra annen klubb, som ikke er invitert av aktivt medlem, er kr 1950,- for 18 hull og kr 975,- for 9 hull.)

Klikk for flere priser

Invitasjon ble sendt til aktive medlemmer 7. mars

Invitasjonen ble sendt per e-post torsdag 7. mars. E-posten inneholdt en personlig link til salget. Klikk på linken og du sendes videre til en bestillingsside hvor navn og medlemsnummer er forhåndsutfylt. I skjema kan du velge ønsket antall billetter og gå videre til betaling. Kvittering og billetter sendes deretter til deg per e-post.

Finner du ikke e-posten i innboksen, ta en sjekk i mappen for søppelpost/uønsket e-post. Du kan be om å få den tilsendt på nytt ved å sende en e-post til siv@oslogk.no.

Hver enkelt billett er merket med en QR-kode som skal scannes ved registrering i Pro Shop før spill.

Ta vare på e-postinvitasjonen

Dersom du i første omgang kjøper færre enn åtte billetter, kan du innen salget avsluttes, bestille flere ved å klikke på linken i invitasjonen igjen. Vi anbefaler derfor at du tar vare på e-posten. Du kan også kontakte klubben for å få invitasjonen tilsendt på nytt.

Det er verdt å merke seg at:

• billettene er personlige og kan ikke overdras til andre
  • kjøper av billettene må registrere sin gjest i Pro Shop før spill og kjøper må spille sammen med sin gjest
  • ubrukte billetter refunderes ikke og kan ikke byttes i fremtidige års billetter
  • hvert medlem kan ha med seg inntil tre (3) gjestespillere per runde
  • det stilles krav til at gjestespilleren kan ha max. 36,0 i handicap