Flytt forsikringene og spar penger

NGF har inngått avtale med Tryg Forsikring som innebærer at du som medlem i kan spare penger og samtidig bidra med litt til klubben.

Forsikringspremier er kjedelige kostnader, men likevel noe vi alle har. Gjennom avtalen mellom NGF og Tryg Forsikring tilbys en svært god, spesialtilpasset reise- og innboforsikring. I tillegg får du inntil 23 % rabatt om du samler forsikringene dine hos Tryg Forsikring.

2% til klubben din

Avtalen innebærer også at 2% av premien blir refundert til golfklubben du er medlem i. Støtten bidrar til å styrke klubbens økonomi, som igjen gir klubben mulighet til å levere et bedre golftilbud til deg som golfer. For mange vil en rask sjekk av tilbudet fra Tryg Forsikring målt opp mot den forsikring man betaler per i dag kunne gi gode besparelser.

Pengene klubben mottar i retur fra forsikringsselskapet skal vi bruke til noe hyggelig for dere medlemmer i løpet av året. Vi kaller det vinn-vinn.

Tryg Forsikring anbefales av Kofstad
- Gode forsikringer gir meg den tryggheten jeg trenger når jeg spiller i inn- og utland. Jeg anbefaler Tryg Forsikring  - ESPEN KOFSTAD

Kontakt

Ta kontakt med Tryg Forsikring og finn ut hva du kan spare. Du kan kjøpe forsikringer på tryg.no eller ring kundeservice på telefon 915 04040.