9 hulls hickoryscramble på mandager

Alle mandager frem til lørdag 31. august kan du spille 9 hulls scramble med hickorykøller på Bogstad.

Oslo GK arrangerer det første Åpne Norske Mesterskapet i Hickory Golf lørdag 31. august i år.

Vi vil gjerne at flest mulig medlemmer også blir med på denne dagen der vi skrur tiden 100 år tilbake til stiftelsesåret vårt. Klubben disponerer nå 17 sett med hickorykøller som kan leies i Pro Shop for kr 50 pr. 9 hulls runde.

Du bestiller selv starttid og velger hvem du vil spille med. Scorekort levers i scorekortkassen som er festet på startboden etter spill. Det er ikke noe krav om antall utslag pr. spiller.  Man kan spille som 3- eller 4-mannslag. 20% av samlet hcp for 4-mannslag og 30% av samlet hcp for 3-mannslag.

Det blir premier til beste lag hver uke. Vi oppfordrer alle som er interessert i hickorygolf til å ta med seg noen venner og bli med på "hickory nier´n" på mandager fra og med 3. juni. Banen vil bli merket med hickory-utslagssteder fra 31. mai. Det er valgfritt å spille første 9 eller siste 9.

Hilsen Hickory Gruppa v/Christian Storm