Torsdagsturneringen

Hver torsdag gjennom golfsesongen spilles det Torsdagsturnering på Bogstad. I denne klubbturneringen booker medlemmer selv starttid. Deretter må deltagelsen i selve turneringen registreres ved påmelding og betaling i turneringsmodulen i GolfBox.

Hver enkelt spiller velger selv hvilket tee-sted man spiller fra. Husk derfor å huke av for riktig utslagsted når du melder deg på i turneringsmodulen.

Alle som er påmeldt vil ca. kl. 08.00 motta e-post med en personlig kode og link til mobil scoreinntasting. Denne e-posten kommer fra GolfBox. De som melder seg på turneringen ut over torsdagen får link til mobil scoreinntasting tilsendt etter kort tid etter at påmelding og betaling er registrert i turneringsmodulen. (For sikkerhetsskyld kan deltager gi beskjed til Stephen i Pro Shop som raskt kan sende ut link til mobil scoreinntasting). Om du ønsker kan du endre tee-sted etter å ha klikket på linken til mobil scoreinntasting.

Når spillet er i gang, kan spiller velge å legge inn scoren direkte via mobilen, eller føre score på trykket scorekort under runden og legges inn via mobil etterpå.

Klikk her for å lese mer om mobil scoreinntasting

Spilleformen er netto slag og stableford avhengig av klasse:

Klasser:

• Klasse A: Hcp opp til 9,3
  • Klasse B: Hcp 9,4 - 16,5
  • Klasse C: Hcp 16,6-36,0

Spilleform:

• Klasse A: Netto slag (Per Teigen: stableford resultatet registreres)
  • Klasse B: Stableford
  • Klasse C: Stableford

Premier hver torsdag

Det deles ut premier etter hver torsdagsrunde. Golfballer er fast innslag, men ved enkelte runder kan du vinne flotte premier levert av forskjellige kølleleverandører.

Resultatlisten med premieoversikt finner du på tavlen som henger på heissjakten like utenfor administrasjonen. Listen henges opp den påfølgende uken.

Per Teigens pokal

Hver torsdagsrunde registreres i det som kalles Per Teigens Pokal. De ni (9) beste på OoM tar med seg gjennomsnittet av sine fem (5) beste scorer inn i finalerunden som spilles i september. Finalerunden legges til gjennomsnittet og vinner av Per Teigens Pokal kåres. Vinneren mottar pokalen og får en svært ettertraktet og "privat" parkeringsplass den påfølgende golfsesong.