Påmelding til festaften åpner

Lørdag 15. juni har vi gleden av å invitere medlemmer med følge til en festaften fylt med glede og moro! Det åpnes for påmelding fredag 19. april.

Festen vil finne sted fra kl. 18.00 og vare til langt på natt. Det blir deilig fingermat, forfriskende drikke, DJ og sist, men ikke minst levende musikk som tar oss gjennom tiden fra klubbens stiftelsesår og frem til i dag:

• 20-30 årene: «Swing'it»
  • 50-60 årene: «Richard Bowers m/band»
  • 80-2010 årene: «Pernille Øiestad og Kim Rune Haugen med band og blåserekke»
Bandet "Swing'it"

Komiker og konferansier Rasmus Wold vil lede oss gjennom kvelden på en måte som garantert vil sørge for god stemning.

Festen er for medlemmer med følge og prisen per person er kr 750,-. Dette inkluderer aperitiff og fingermat. Øvrig drikke dekkes av gjestene.

Det vil åpnes for påmelding via GolfBox fredag 19. april fra kl. 12.00. Aldersgrensen er 18 år.

Vennligst merk at antall plasser er begrenset, så det er viktig å melde seg på så snart som mulig.

Klubben ser frem til å feire sammen med dere og skape uforglemmelige minner.

Klikk her for påmelding i GolfBox

100-årsfeiringen

Festaften er en del av klubbens 100-års feiring. De fleste jubileumsaktivitetene er samlet i jubileumsuken som starter lørdag 8. juni og avsluttes søndag 16. juni.
Her kan du lese mer om aktivitetene i jubileumsuken