Herrenes jubileumsdag

Tirsdag 11. juni inviterer Herregruppen til «Let’s have a ball» med spill, grill, premieutdeling og PARTY.

Tirsdag 11. juni inviterer Herregruppen til «Let’s have a ball». De inviterte er aktive damer og herrer i Oslo Golfklubb, Anker Cup-laget fra Haga Golfklubb (morgen shotgun) og 20 spillere Larvik Golfklubb (10 spillere på hver shotgun-turnering). Bakgrunnen er at Peder Anker har forgreninger til Fritzøe Hus i Larvik 😉.

Aktiviteter denne dagen:

• To shotgun-turneringer (kl. 10.00 og kl. 15.30), 4-manns bestball/slagspill (netto slag) med 7/8 hcp. Damer spiller fra tee 49 og herrer fra tee 58. Vi tester en ny «sløyfe», dvs. at vi etter hull 5 går til hull 15, og at vi etter hull 14 spiller hull 6. Individuell score og lagscore (hver ball = 1 lag).
  • Grillbuffet og premieutdeling på terrassen etter begge turneringer.

Etter matservering om kvelden blir det PARTY med musikk og bar på terrassen (egen regning). Her er spillere fra begge turneringer selvfølgelig invitert 😉🎉

Startkontingent kr 350,- for medlemmer og kr 450,- for ikke-medlemmer, som dekker grillbufet, premier og spill.

Påmelding åpner onsdag 8. mai

Klikk for påmelding shotgun kl. 10.00