"Happy golf day" for alle medlemmer

Mandag 10. juni inviterer damegruppen aktive og passive medlemmer; damer, herrer, senior herrer og juniorer til «happy golf day» på Bogstad.

Klubbens 100-årsjubileum skal feires med mange arrangementer. "Happy golf day" er damenes jubileumsarrangement i jubileumsuken.

Mandag 10. juni arrangerer damegruppen to like turneringer (shotgun kl. 10.00 og 16.00) for alle medlemmer.

Aktive og passive medlemmer, damer, herrer, senior herrer og juniorer kan delta i disse sosiale og uhøytidelige turneringene. Denne dagen er vi mer opptatt av golfglede, latter, kreativitet og lagbygging, enn av seriøse golf-ferdigheter. Dersom turneringen(e) ikke blir fulltegnet innen fristen, vil det bli mulig å melde seg på begge rundene.

Alle deltakere blir satt sammen i lag på to personer og lagene blandes uavhengig av kjønn, alder, golfferdighet og aktiv/passiv medlemskategori. Man kan melde seg på individuelt eller som lag (deg + medspiller).

Det blir servering av mat og drikke og premieutdeling med mange flotte premier på terrassen etter runden. Turneringsavgift kr 300,- og kr 100,- for juniorer.

Vi gleder oss til å se mange ivrige golfere på Bogstad mandag 10. juni 🤩. Vi lover deg en dag fylt med spenning, latter og morsomme utfordringer på banen ⛳. Et velfylt premiebord er allerede på plass.

Det åpnes for påmelding i GolfBox 8.mai (klikk på linkene under)

Happy golf day mandag 10. juni kl. 10.00

Happy golf day mandag 10. juni kl. 16.00

Påmeldingsfrist er 23. mai.

Hilsen damegruppens 100-årskomité